FAQ

Graag snel antwoord op uw vraag?

Bekijk zeker eerst eens onze veel gestelde vragen (FAQ) door te klikken op de knop hieronder. 95% van de klanten zijn hiermee meteen geholpen.

Niet gevonden wat je zocht? Geen probleem, contacteer ons even via onderstaande mogelijkheden.

CONTACT

Onze bereikbaarheid

24/7 Per Mail

De uitgebreidste optie. We antwoorden op werkdagen binnen de 12u op mails. In het weekend en op feestdagen binnen de 24u.

7/7 Chat

De snelste optie voor kleine vragen. 7/7 krijgt u via chat antwoord op uw vragen. En dit elke dag van het jaar, ook tijdens weekenden en feestdagen.

Bel ons

Liever rechtstreeks bellen naar onze klantenservice? Dat kan uiteraard ook. Telefonisch kunnen wij u snel verder helpen met alle administratieve vragen.

Ik heb een probleem met de installatie of activatie van aangekochte software.

Voor technische support kan je ons enkel contacteren per mail. Zo heeft de juiste persoon meteen jouw bericht.

Indien mogelijk vragen we om eventuele foutmeldingen mee te sturen als foto. Dit versneld het proces.

We beantwoorden uw mail op werkdagen binnen 12h en in het weekend/feestdagen binnen de 24h.

Stuur je technische vragen naar support@tusto.be

Ik heb een vraag over mijn reeds geplaatste bestelling.

U kan ons hiervoor contacteren per mail, chat of telefoon.

Onze klantendienstmedewerkers staan klaar om uw vraag te beantwoorden.

Ik heb een vraag over een product.

U kan ons hiervoor contacteren per mail, chat of telefoon.

Onze klantendienstmedewerkers staan klaar om uw vraag te beantwoorden.

MAIL ONS

Stuur ons 24/7 een mail 📧

Heb je een vraag of opmerking? Shoot!
We beantwoorden uw mail op werkdagen binnen de 12u (in het weekend binnen 24u).

CHAT MET ONS

7/7 Chat 💬

Wij zijn elke dag van het jaar (incl. weekenden en feestdagen) bereikbaar via chat.
En dit van 13u00 tot 22u00.

Klik op de blauwe "Chat" knop rechts onderaan uw scherm om uw chat te starten.

BEL ONS

Liever snel even bellen?

📞 Tel: +32 34 34 20 21

(Enkel voor verkoop of administratieve vragen, technische support kan enkel per mail).

We zijn telefonisch bereikbaar:

Van maandag tot en met vrijdag van 09u00 tot 17u00.

Alle overige momenten zijn we het best bereikbaar per mail!
We trachten elke mail binnen uiterlijk 12u te beantwoorden.