Hoe kunnen wij u helpen?

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen terug met de daarbij horende antwoorden. Mogelijks vindt u hier het antwoord op uw vraag.

Algemene vragen

Waar kan ik mijn BTW-Factuur terugvinden?

U kan de factuur van uw bestelling terugvinden in de eerste bevestigingsmail van uw bestelling. U ontvangt deze mail automatisch na het afronden van uw bestelling en betaling.

De factuur is te downloaden via een downloadlink in deze mail.

Kan ik zakelijk aankopen met een BTW nummer?

Het is momenteel helaas nog niet mogelijk om zakelijk aan te kopen met vermelding van uw BTW nummer bij Tusto.

Enkel software kan zakelijk aangekocht worden met vermelding van een BTW nummer via onze partner ICT-Software.eu

Bij ICT-Software.eu kan je zakelijk software aankopen als bedrijf of reseller. Hier kan bijvoorbeeld de BTW verlegd worden indien u aankoopt van buiten België.

Kan de BTW verlegd worden als zakelijke klant?

Het is momenteel helaas nog niet mogelijk om zakelijk aan te kopen met vermelding van uw BTW nummer bij Tusto.

Enkel software kan zakelijk aangekocht worden met vermelding van een BTW nummer via onze partner ICT-Software.eu

Bij ICT-Software.eu kan je zakelijk software aankopen als bedrijf of reseller. Hier kan bijvoorbeeld de BTW verlegd worden indien u aankoopt van buiten België.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Zolang de bestelstatus nog op "betaling ontvangen" staat, is het mogelijk om uw bestelling te wijzigen of te annuleren. Zodra de bestelling is verwerkt, kunnen wijzigingen of annuleringen niet meer worden gegarandeerd.

Is het mogelijk om een product fysiek op te halen?

Op dit moment bieden we nog geen mogelijkheid om producten fysiek op te halen. Alle bestellingen worden momenteel verzonden naar het opgegeven adres tijdens het afrekenproces.

Software wordt steeds per mail verzonden naar het opgegeven mailadres.

Mijn bestelling is niet geleverd op de verwachte leverdatum

Spijtig te horen dat uw bestelling nog niet is geleverd. Soms is het helaas mogelijk dat de koerierdienst vertraging heeft opgelopen.

We vragen om contact met ons op te nemen als uw bestelling 5 werkdagen na de besteldatum nog niet is geleverd.

Kan ik een artikel terugsturen?

Ja, over het algemeen is het mogelijk om artikelen terug te sturen volgens ons retourbeleid. Voor meer informatie over ons retourbeleid en eventuele uitzonderingen, verwijzen wij u graag naar onze informatiepagina over retourzendingen.

Let op: Reeds ontvangen software kan niet worden teruggestuurd.

Welke talen spreken jullie?

We zijn een Belgisch bedrijf met een Nederlandstalige organisatie. Echter wordt onze website automatisch vertaald in het Frans en Engels om ook niet Nederlandstalige verder te kunnen helpen. Onze klantenservice spreekt vlot Nederlands en Engels. Franse berichten worden automatisch vertaald.

Software gerelateerde vragen

Hoe wordt software verzonden?

Aangekochte software wordt steeds verzonden naar uw mailadres. U ontvangt van ons per mail:

  • Een unieke licentiecode.
  • Een officiële link van de fabrikant waar u de software kan activeren en installeren.
  • Een installatiehandleiding waarin staat vermeld hoe u de software kan activeren, downloaden en installeren.

Hoe snel wordt software geleverd?

Er zijn twee levertermijn voor software:

  • Meteen beschikbaar na betaling
  • Beschikbaar binnen uiterlijk 12u na betaling

U kan de exacte levertermijn terugvinden op de productpagina van de desbetreffende software bij de optie "Hoe snel wordt dit artikel geleverd".

Ik heb mijn software na 12u nog niet ontvangen per mail

Kijk zeker eens in uw spambox. Het gebeurd helaas regelmatig dat onze mails in de spam terechtkomen.

Niets gevonden in uw spambox? Neem dan zeker contact met ons op zodat we kunnen uitzoeken wat er is misgelopen.

Kan ik software ook fysiek ontvangen op mijn thuisadres?

Dat kan zeker!

U kan dit doen via onze dochteronderneming Software Plus. Alle bestellingen bij Software Plus worden fysiek opgestuurd naar de klant.

Ik krijg mijn software niet geïnstalleerd of geactiveerd. Wat nu?

Dat is vervelend. We verwijzen voor alle technische vragen graag naar onze support pagina voor software. Op deze pagina vindt u uitgebreide installatiehandleidingen en andere support tools terug.

Is software online aankopen veilig?

Bij ons software aankopen is zeker en vast veilig. Al onze licentiecodes en downloadlinken zijn rechtstreeks afkomstig van de officiële fabrikant. Wij verkopen enkel en alleen legitieme software van hoogstaande kwaliteit.

Om dit te bewijzen bieden wij op al onze softwareproducten een 100% activatie garantie. Dit wil zeggen dat u hoe dan ook een werkende licentiecode van ons zal ontvangen.

Daarnaast bieden wij ook 7/7 support voor al uw vragen of problemen.

Wat is de 100% activatie garantie?

Omdat we zo zeker zijn over de kwaliteit van onze softwareproducten, bieden we bij elke aankoop een 100% activatiegarantie aan.

Dit wil zeggen dat je hoe dan ook een werkende licentiecode zal ontvangen.

Heb je problemen met de activatie van uw aangekochte software? Dan ontvang je van ons een terugbetaling of een nieuwe licentiecode*.

Geen antwoord gevonden op uw vraag?

* We trachten in elk geval om problemen met de activatie op te lossen door de nodige support te leveren. Indien deze support geen oplossing kan bieden en wanneer we kunnen vaststellen dat het probleem effectief aan de geleverde licentiecode ligt, is het mogelijk een terugbetaling of een nieuwe licentiecode te ontvangen. Meer informatie hierover in onze algemene voorwaarden.