Retour
Heeft u zich vergist van product of heeft u het product niet meer nodig? Dan kan u uw bestelling binnen de 14 dagen terug retourneren. Lees hieronder hoe u dit kan doen.
Stappenplan retour aanmelden
Stappenplan retour aanmelden
Log in op uw account.
Klik op het profielpictogram in de navigatie van de winkel.
Vul je mailadres in en klik vervolgens op "Doorgaan".
Open in je e-mailaccount de e-mail die vanuit onze winkel werd verzonden en kopieer de verificatiecode van zes cijfers die in de e-mail is opgenomen.
Ga terug naar de onlinewinkel en voer de verificatiecode van zes cijfers in.
Klik op de bestelling waar je de retour voor wilt aanvragen.
Als je bestelling meer dan één artikel bevat, selecteer je de artikelen die je wilt retourneren.
Selecteer een reden voor de retour en voeg eventueel een opmerking toe.
Klik op "Retour aanvragen".
U ontvangt automatisch een mail ter bevestiging van uw retouraanvraag.
Op werkdagen zullen wij binnen 48u uw retouraanvraag behandelen en u de nodige informatie toesturen voor de verdere afhandeling van uw retour.
Voorwaarden retour
Voorwaarden retour
Het is niet mogelijk om software producten te retourneren.
Vanaf het moment dat je je bestelling ontvangt, heb je 14 dagen de tijd om je artikel als retour aan te melden. Na het aanmelden van je retour, heb je uiterlijk 7 dagen de tijd om het op te sturen.
De klant staat zelf in voor de verzending naar een adres in België of Nederland (afhankelijk van product).
Het product mag nog niet zijn gebruikt.
Het product dient onbeschadigd in de originele en ongeopende verpakking terug te worden geleverd op het adres dat Tusto aangeeft.
Het is niet toegestaan om een product terug te sturen zonder deze eerst te hebben aangemeld in uw account.
Dit kun je niet retourneren:
- Cadeaubonnen en -kaarten
- Artikelen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet retour mogen (waarvan de verzegeling is verbroken)
- Digitale artikelen (ebooks, luisterboeken en games)
- Software abonnementen/producten
- Audio-opnamen, video-opnamen, dvd's en computerprogrammatuur (waarvan de verzegeling is verbroken)
- Artikelen die op maat/persoonlijk gemaakt worde, zoals bijvoorbeeld mengverf, gegraveerd bestek en op maat gemaakte gordijnen
- Producten die een beperkte houdbaarheid hebben
Beschadigd of defect artikel ontvangen?
Meld je artikel binnen de retourtermijn retour in je account en geef dit via de retourreden aan ons door. Mogelijks vragen we enkele foto's door te sturen zodat we eventueel een gratis retourlabel kunnen voorzien.
Product opsturen voor fabrieksgarantie
Defecten na het eerste gebruik van het product kunnen eventueel worden hersteld onder fabrieksgarantie. Raadpleeg onze algemene voorwaarden voor de exacte voorwaarden.
Volg hierbij het retourproces zoals hierboven aangegeven en laat via de retourreden weten dat het om een defect binnen fabrieksgarantie gaat.